Var tar tiden vägen?

Känns som jag har tusen mer saker att göra om dagarna nu när jag e mammaledig än när jag jobbade.. Massor av personer jag skulle ringa tillbaka till idag men det hanns inte med så det får bli imorgon..

Idag har Walther inte ått så bra... Tror hans prickar har kliat och gjort ont för han har inte velat sitta eller ligga utan vill bara stå för annars verkar det göra ont.. Han har fått tavegyl och Ipren nu innan han skulle sova så hoppas att det hjälper för honom.. smörjde även med mildison så att prickarna ska försvinna så fort som möjligt..

Älskar min nya dator med window 7 på.. Hur underbart som helst.. Snacka om smidigt.. Nu ska jag bara få arslet ur vagnen och börja plugga ordentligt =)

Lite planering för veckan:
Imorgon: mammaträff i parken
Onsdag: Till vilda väsby???
Torsdag: Walther på höftröntgen på astrid Lindgrens och sen babysim (om han orkar)
Fredag: babyträff på Biblioteket och åka till Fabriksbutiekn i Gustavsberg
Lördag: INGET PLANERAT!!!
Söndag: Kiddo klädparty hos Johanna

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

jaa fast JAG trivs bäst i mörkt =) även om bruden är värtsa snygg i blondt så ser ju inte jag ut som henne när jag är det (:

hihi

2009-09-14 @ 21:15:20
URL: http://elix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0