Jag är så duktig :)

I helgen har vi hunnit damma, dammsuga och torka golven i hela lägenheten. Rensat ur badrummet och packat ner det vi inte behöver. Rensat ur våra byråer och plockat fram de kläder Walther ska ha med sig. Har även hunnit skriva en lista på saker som ska inhandlas samt att vi har fixat till mitt CV.
Imorgon ska jag försöka hinna packa ner skor och ytterkläder vi inte använder samt att jag ska försöka rota fram lite julsaker. Ska även försöka hinna med att posta vällingen till Filippinerna. Välling kan man ju inte vara utan och istället för att släpa på det så skickar vi det dit. Kostar bara 550:- och då får man skicka 20kg.

På tisdag ska Walther göra pricktest så då får vi se om det ger utslag för mjölk denna gång.. Ska även försöka komma ihåg att be dem skriva ett intyg på engelska att han är mjölkproteinallergiker, kan vara bra att ha med sig.

Någon som förresten kommer på något grymt viktigt vi absolut inte får glömma att ta med oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0