Inte mycket sömn

Mellan ett och tre inatt gick jag upp till Walther ungegfär var 5 minut sem gav jag upp. Han fick sova i våran säng. Det resulterade i alla fall i att han fick sova och jag slapp springa upp.. Varken jag eller Gustav kunde sova med våran älskade lilla terrorist i sängen. Men som sagt var så slapp jag springet och Walther fick ju i alla fall sova.
Sprutan han fick igår hade nog väldigt mycket med det att göra. Han har dock varit hyfsat pigg idag men mest velat ligga i sängen och gosa.
 Imorgon blir tre vita stolar hämtade och då har vi bara en kvar. 9 stolar sålda på en vecka, det är inte illa..

Nu ska jag försöka hitta något att äta.. Börjar vbli hungrig och Gustav lär väl inte komma hem än på ett tag :(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hehe, för det första vill jag säga att den där stranden ser INTE lockande ut! För det andra hoppas jag att jag snart får mysa med Walther och då tar faster Kristina hand om honom även på natten, om hon vaknar vill säga... :) Självklart ska det bli kul att se er också..! Ses snart!

2009-11-19 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0