Fortfarande dålig..

Walther är fortfarande lite dålig, snuvig och hostig och allmänt hängig och klängig. Just nu vägrar han att somna, står bara och hoppar i sängen och pratar för fulla muggar. Så fort jag lägger honom ner så äter han på sin panda och så fort jag lämnar rummet så ställer han sig upp.. Jaja han somnar väl nån gång, han har ju mest vilat hela dagen så jag förstår om han inte är så jättetrött..

På torsdag kommer Linnéa och Alice hit, kändes som det var hur långt fram i tiden som helst men nu e det bara fem dagar kvar :) Ska bli kul o ses igen.

Efter den här helgen så är det TRE helger kvar tills vi åker... Imorgon ska vi börja rensa ur här hemma så våran hyresgäst slipper ha ton av våra saker överallt.

På måndag är det massa viktiga samtal som måste göras och självklart måste jag ju även börja leta fram lite julpynt så jag kan pynta lite till 1:a advent! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0