Blablabla Blabla bla

Har fortfarande ingen dator (annat än gustavs jobbdator o den tycker inte om mig för den strular varje gång jag ens sneglar mot den). Snacka om handikappad man känner sig utan en dator om dagarna.. Men nu har jag ju G dator om kvällarna i alla fall...

Igår kom Walthers faster Kristina hit och vi började med att trotsa den isande blåsten och gick en lång lång promenad, vi hann in innan snöovädret kom i alla fall... Lilla Walther sov såklart hela promenaden (över fyra timmar) o var såå hungrig när vi kom hem..
Idag var vi ute i strax över tre timmar och lillen sov hela tiden. När vi kom in trodde jag att han skulle sova liite till men inte då... Han vaknade på en gång o sen skulle han ha mat...o mer mat.. o ännu mer mat... Han käkade med typ 15 minuters mellanrum i tre och en halv timme (han powernappade däremellan). Så ingenting hann jag med att göra... Men Gustav kom hem o lagade oxfile med potatisgratäng så vi fick lite mat i oss..

Imorgon ska vi till BVC och väga o mäta lillen... Gustav tippar på att han väger över 4kg nu, får se imorgon om han har rätt. Hoppas bara det e hyfsat fint väder imorgon så vi kan gå dit o slipper ta bilen.. har ju några kilon att försöka få bort så alla möjligheter till motion måste tas tillvara på ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

neje den va faktiskt god! och billigare än marabou ;)

2009-03-26 @ 13:35:07
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0