Inge bra..

Var ute o gick en promenad imorse och när jag kom hem började jag känna mig dålig... Skulle egentligen ha träffat mammagruppen idag men jag vågar inte åka dit ifall det är något som smittar som håller på att bryta ut. Vill ju inte smitta alla bebisar.
Min bebis sover som en stock just nu men imorse blev det ingen sovmorgon.. Han vaknade vid 10 i 6.. Då var det mat leka lite o sen sova i vagnen som gällde.. Snacka om morgontrött kille.. Han orkar max vara vaken 1.5 timme efter frukosten...haha Tur att han e som jag :)

Idag blir det nog inte mycket gjort, skulle behöva göra massa saker men det blir nog soffan och att glo på tv hela degen. Det är visserligen jättefint väder men vet inte om mitt huvud pallar solen just nu...

På Fredag harjag bokat Steffi! Det blir att grilla och dricka vin hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Ja, hon är söt! =P Hon är drygt 6 veckor nu och har växt 7 cm sen hon föddes. =P Fort går det. =D Det går superbra med ersättning och så. Hon har börjat sova lite längre på natten, så snart sover hon nog hela natten. Skönt! Ska inte säga för mycket, för då vaknar hon väl oftare. =P Hur går det med Walther då? Kram kram

2009-06-23 @ 15:23:50
URL: http://linneabergsten.blogg.se/
Postat av: Linnea Bergsten

hehe... Freja får utbrott när man lägger henne på mage =P

2009-06-23 @ 18:54:24
URL: http://linneabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0