Lördag

Börjar tillfriskna nu.. Men näsan läcker fortfarande and I Löve Kleenex!!!

Idag har både G. och jag varit duktiga, vi har städat ur lilla rummet och rensat alla papper så nu är det kliniskt rent där *wiho*

Bebis sparkar som vanligt i magen, han verkar aldrig sova..

Var det någon mer än jag som märkte detta under idol igår? De säger att efter pausen så kommer fler stora artister och så zoomar dom in Lolu (eller hur det nu stavas) jag garvade nästan ihjäl mig. Tänkte de på va de sa o gjorde???

O gud vilken tur att det var Josefin C som fick lämna programmet i Stjärnor på is, hon var pinsamt dålig. Tony är ju inte direkt duktig heller men han är i alla fall rolig att titta på. Lagom ironiskt att han nu själv har blivit en Peppe fast på is.. *hehe*

Som sagt var, jag har/är sjuk så mitt liv handlar inte om så mycket annat än tv och bebis just nu...Men börjar jobba på måndag, då kanske det händer lite mer ;) Så får vi se om Mathilda och Joel kommer nästa helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0