Såhär ligger det till...

Var idag hos BM för att kolla hb, trots att jag käkar järntabletter så sjunker jag alltför mycket hela tiden så nu måste jag gå och ta ett riktigt bodprov! Mitt absolut värsta, jag har gjort det en gång och jag sa aldrig mer och nu måste jag verkligen göra det så de vet vad det är som är fel! Fan fan fan! Men men slipper gå till satkärringen på labb som gjorde det sist i alla fall. Jag vill verkligen inte detta, kan dom inte hugga av mig fingertoppen o tappa blod ur fingret istället? Det skulle kännas miljarder gånger lättare att göra.... Får bita ihop för bebis skull...

Såhär tjock är jag för tillfället

Framifrån:



Från sidan:



Och jag är i vecka 26! Hur ska detta sluta???


Kommentarer
Postat av: elin

JÄTTE bebis! :D

2008-11-05 @ 22:29:09
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Emeli

Ååh, vad fin du är hjärtat! Påriktigt. Äntligen lite bilder igen, bara för att jag tjatat så va? :P Tack :) Jag vill juh kunna följa hur bebis växer så bilder får duga nu när jag aldrig har tid att komma iväg till er. Men jag ska bättra mig, lovar!! O med tanke på blodprovet, vi är juh likadana du o jag, men jag lovar att de kommer gå suuper. Jag har tagit blodprover i armarna sen i februari nu så jag börjar väl bli härdad men tycker trots de att de fortf e lika läskigt så mamma e alltid med :P Men jag lovar att tänka på dig, men de kommer gå bra. Var rädd om dig, bebis o gustav nu. Love / Memm

2008-11-05 @ 23:08:25
Postat av: Steffi

Du är en tjockis :) de har väl aldrig nånsin hänt förut?

Hur mår du? Länge sen... här händer de grejer iallafall. Hoppas vi kan ses snart. Hör av dig när du har tid.

Puss

2008-11-10 @ 19:37:30
URL: http://ssteffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0