Trotsålder redan vid 4 månader?

Om man räknar att varje månad har fyra veckor så blev walther 4 månader i Söndags.. Jag räknar hela månader o då blir han inte 4 månader förens 1 Juli. Det verkar som han redan kommit i in trotsåldern; idag har han inte gjort annat än att trotsa mig känns det som.
Han sov 20 minuter på över fem timmar.. Det är jättelite för att vara honom... Han var så trött, gnuggade sig i ögonen o gnällde som en liten gnällspik men sova det skulle han minsann inte göra.. Så fort han såg sängen så skrek han, provade våran säng, vaggan och spjälsängen inget funkade.. Sen provade jag att gunga i babysittern funkade inte heller.. Sen "råkade" han somna när jag gav upp o la mig i våran säng med honom.. Sen pling, vaken efter 20 minuter :/
Jaja nu somnade han vid halv sju så nu lär han väl sova ett bra tag o sen kommer läggningen för natten bli jättemycket framflyttad så det e ju bara att hoppas på att det resulterar i en sovmorgon för mig :)

För övrigt så mår jag bättre.. tänk va lite piller och vatten kan göra =)

Imorgon ska jag gå o handla gröt till Walther, tycker det e dags att börja med sånt snart och sen ska jag försöka få njuta lite av det fina vädret som utlovats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0