Love Spotify...

Tack Mathias för spotify... Me lovet it! Ska börja gör massa spellistor :)                                                                           

Har varit ute o gått i regnet i en och en halv timme, fick sick sacka mellan alla maskar och sniglar men tror ändå jag har hur många som helst både under skorna och i däcken på barnvagnen... ÄCKLIGT!!!

Walther ligger just nu bredvid mig i soffan och är inte så lite arg över att han inte får in hela gosedjuren i munnen... Han har även kommit på nu att han kan ta tag i nappen och dra ut den o sen hålla kvar den o stoppa in den när han vill ha den.. haha han ser såå rolig ut..

Nu ska jag ta och diska lite flaskor så Walther kan få mat...

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

äääh nu äru petig :D

2009-06-10 @ 19:08:23
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

nej inte erika, det var bara jag :)

men jag sket i det ;p

2009-06-11 @ 16:52:56
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0