Busungen..

Han ville inte somna för natten så han har legat i en halvtimme och plockat ut napen ur mun, skrikigt, jag stoppar in nappen igen, han plockar ur den, skriker o så har vi hållt på i en halvtimme nu.. Men jag vann! 1-0 till mamma Emilia och nu sover äntligen Walther.

Han har slutat kräkas sådär jättemycket av NUTRA nu så det känns skönt.. Fast på tre dagar har hela Walthers garderob med kläder förbrukats och jag har inte tvättid förens på torsdag :/
en men det löser sig.. Kanske får göra en fuling och springa ner o köra en maskin efter klockan 10... grannarna lär väl inte bli så glada men vad gör man? Har man inget val så har man inte..
har ju visserligen köpt nya kläder men jag vill ju tvätta dem innan jag sätter på honom de...

Gustav är på styrelsemöte och lär väl inte komma hem nån gång snart så nu ska jag sätta mig o kolla på Ugly Betty och Desperate Housewifes.. För visst är det ikväll det är? O visst va inte förra veckan sista avsnitten för säsongen? I sånt fall blir jag mycket ledsen... :(

tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0