Björkvik

Var ute hos mamma och systrar i Björkvik igår (pappa Mofasa jobbade såklart..) Waltherpojken var hur snäll som helst i bilen både dit och hem.. Dit fick jag vända mig om två gånger vid rödljusen på Valhallavägen för att stoppa in nappen sen sov han som en stock hela vägen till Björkvik. På väg hem vaknade han vid avfarten till Huddinge och det känden inte så säkert att luta sig tillbaka och försöka stoppa in nappen när man kör i över 100 så jag svängde av, stannade vid JET, stoppade in nappen o sen somnade han om och ville knappt vakna när vi kom hem. Det är lite besvärligt att inte kunna ha honom i framsätet när man kör själv men men vad gör man?
Ute i Björkvik va det trevligt som vanligt.. Mamma passa på att utnyttja oss barn till lite trädgårdsarbete, så nu vet jag hur man planterar blommor :)

Idag ska mammagruppen träffas hos en tjej som inte bor alls långt härifrån så jag och Louise ska promenera dit.. Hoppas det spricker upp och att det inte regnar när vi ska gå...

Lite blandade bilder:

Walther och Mofasa solar :)


Walther softar i soffan


Walther leker med sin Pingvin


Leker på golvet hemma hos Mormor och Morfar

Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

haha okej :D bara att komma hit när du vill om det var så du mena ;D

(söta bilder btw :))

Föresten, du har ingen datorskärm som ligger och skräpar möjligtvis? ;p

KRAAM.

2009-06-09 @ 17:41:01
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: ELIX SVARAR:

fan,

då får pappa fixa en :)

2009-06-09 @ 19:23:01
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0