Tisdag idag

Det har kommit snö här :D Cirka 1-2 cm! Och all våran julmust på balkongen är genomfrusen, bara för att jg e s sjukt sugen på julmust just nu.. *typiskt*

Idag har det inte hänt så mycket: Johana o Ronja var här o fikad på förmiddagen o så har vi tvättat hela eftermidagen. just nu håller G. på att packa inför konfeansen han ska på morgon (kommer hem igen på fredag). Imorgon kommer Mathilda upp o hälsar på och förhoppningsvis stannar hon tills på Fredag.. (omhon står ut med min matlagning så länge, hon har ju blivit bortkämd av G. när hon varit här tidigare..) Så på Torsdag blir det lite shoppa... Måste ju köpa lite kläder till bebis.. Har i alla fall hört att det kan vara bra ;)

Sitter o kollar på Johans resedagbok från Boracay och Cillas från El Nido och drömmer mig bort så nu har jag börjat kikat på flygbiljetter till nästa vinter, blir inte så farligt mycket dyrare att flyga Sthlm-bangkok o sen Manila-Sthlm...Hittar riktigt bra flygbiljetter för alla tre för runt 18000:- O det va vad vi betalade ToR Sthlm-Manila för oss två sist vi åkte... Åhh e så grymt resesugen nu.. men men det får vänta..
Får nöja mig med att kolla på bilderna o drömma mig bort....

Kommentarer
Postat av: elin

jaaa mums!

2009-01-06 @ 20:09:24
URL: http://elixerixon.bogg.se
Postat av: Mathilda

Jag har bokat tåg hem på fredag nu, så jag stannar tills fredag iaf! :)

2009-01-06 @ 22:14:20
URL: http://thrillie.blogg.se/
Postat av: Mathilda

2009-01-06 @ 22:15:39
URL: http://thrillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0