Svullen, svullen , svullen.. Nämnde jag att jag är svullen???

Asså o my god! trodde inte mina fötter kunde se sååå stora ut... Det är helt sjukt vad jag svullnat och samlat på mig vatten bara de sista dagarna.. Fötterna ser ut som man blåst upp dom, händerna ligger inte långt efter.. Dessutom har jag ont i ryggen o genom rumpan ner i benet, känns som någon drar en kniv genom mig..
Det är inte roligt att vara gravid längre! Bebis får gärna komma nu snart! Förstår inte riktigt hur jag ska palla minst tre veckor till...
O så e jag grymt avundsjuk på min far och syster som åker till Egypten på lördag.. *morr*
Mamma är i alla fall snäll o kommer upp o hälsar på Lördag till Måndag så vi ska hitta på massa med kul, ska proppa i mig alvedon och inte låtsas som jag har en jättebebis i magen ;)

Va tidigare i veckan på Ikea och köpte skötbord, skoskåp och bänk (med farvaring under) som vi nu har lyckats fått ihop =)

Kommentarer
Postat av: Lidingömamman

Inte kul att du börjar få ont såhär nu på sluttampen, men desto mer målinriktad kommer du vara när det är dags att jobba ut bebben. Det verkar som om ni har fixat och donat ganska mycket och nu är redo för er guldklimp. Snygg bänk förresten ;-)



Kram,

Lidingömamman

2009-01-22 @ 19:48:53
URL: http://lidingomamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackare, låter inte alls kul ju!! :( men snart är det över.. :D inte lång tid kvar alls nu ju, spännande!!!!

2009-01-22 @ 22:25:23
Postat av: Hanna

Åh, det är väl likadant skötbord som vi har?? Myyycket bra är det iaf!! :)

2009-01-23 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0