Hinner inte skriva..

Jag har fastnat i Betapet träsket..IGEN!!! Spelar o spelar...Hinner knappt med något annat.. eller jo lite annat hinns det med..

Mor var här förra helgen o då shoppade vi lite, fick jättemycket söta bebiskläder som jag ska ta kort på o lägga upp (när jag gör en paus i betapetspelandet) Elin o far är i Egypten men de kommer hem ikväll så vi ska hämta dom på Arlanda.

Engstrands har köpt hus! Blivit riktiga Svenssons o slagit till på ett sjukt fint hus på Lidingö, så de närmsta veckorna är det hjälpa till med packning som gäller =)

Isabella fyllde ett år igår och någon vecka innan så började hon gå... Hon är så söt när hon vinglar fram (ska försöka sno nått kort från M. och lägga upp..)

Imorgon går jag in i v 39! Helt sjukt va fort tiden går! Snart är bebis äntligen här, fast G. säger att bebis måste vänta en vecka för han måste jobba hela nästa vecka, men efter det är det fritt fram för bebs att komma tycker jag =) Börjar bli riktigt trött på att vara gravid, svullen och otymplig...  Med min tur lär jag väl inte få bebis förens början av mars :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0