Fredag..

Om en stund kommer Gustav förhoppningsvis hem och lagar lite mat till mig, är superhungrig. Får bli en frukt så länge..

Idag åkte Mathilda hem, fast först var vi i barkaby och hämtade ett ben till vaggan, som jag för övrigt nu satt ihop helt själv *stolt*

När jag skulle köra in bilen i garaget så var det självklart ett kattjä*el som smet in. Bara för att jag e så allergisk så lovar jag att katten ville jävlas med mig. Fick i alla fall tag på den o kunde slänga ut den innan den hann gå på någons bil. Inte kul med märken efter klorna på en katt på bilen..
Nu ska jag bara tvätta alla kläder jag hade på mig när jag bar katten så jag slipper få skabb eller eksem eller någon annan sjukdom den kan ha smittat mig med.. haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha... nä, för de brukar ju smitta en med skabb o liknande oootäcka sjukdomar om man bär dem. Dessutom heter det EN kattjä*el, inte ett. Läs min status på Fejjan.

KRAAAAM

2009-01-09 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0