Ännu ett blodprov

Var iväg i onsdags för att ta ett blodprov, men när jag kommer dit så visar det sig att min BM glömt sagt till mig att jag inte får ta mina levaxin tabletter 24 timmar innan. Så i onsdags var det bara att fara hem igen.
Idag åkte jag dit igen och gissa om jag blev glad när det räckte att sticka i fingret =) Hon sa till och med att blodet rann så bra från fingret att de flesta prover går o ta ur fingret.. Det ska jag komma ihåg till nästa gång! Shit va det var precis vad jag ville höra...

Nu väntar jag på posten för o se om Pippilotta har skickat skötväskan som jag beställt. Man blir ju lite orolig när de säger att de ska skicka den på måndagen och man inte fått den och nu är det fredag :S Dessutom svarar de inte i telefon eller via mail... Man börjar undra om man blivit lurad eller något... de sa att det skulle ta max tre dagar... men men de får idag på sig sen ska jag mailbomba dom o lämna så många meddelanden på deras telefonsvarare att de kräks på mig =) Jag menar, jag har ju inget bättre för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0