Lite tidsfördriv..

1. Hur gammal är du om fem år? 29

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Gustav

3. Hur lång är du?

165cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Den som gick på tv6 igår vid nio, kommer dock inte ihåg vad den heter

5. Vem ringde du senast?

Pappa

6. Vem ringde dig senast?

Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Ring mig!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Både och

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

10. När såg du senast din mamma?

25 Januari

11. Vilken ögonfärg har du?

Bruna

12. När vaknade du i dag?

9,45

13. Vilken är din favoritjulsång?

vet inte

14. Vilken är din favoritplats?

White Beach, Boracay

15. Vilken plats föredrar du minst?

Vinter-Sverige

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I värmen ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Monster

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Top Gear när de testade alternativa polisbilar igår... Skrattade så mycket att jag råkade väcka Gustav tre gånger...

19. Hur stor är din säng?

180*210cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror på hur varmt det är ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Tre, En stor hotellkudde för magen, en till gustav och en till mig :)

23. Hur många landskap har du bott i?

Landskap? Ska man kunna sånt???

24. Vilka städer har du bott i?

Björkvik, Degefors, Nyköping, Kalmar, Stockholm, Lidingö (tror inte jag glömt något ställe nu)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor, strumpor och raggsockor här i Sverige och barfota i sanden..

26. Är du social?

Ja, när jag vill vara det ;)

27. Vilken är din favoritglass?

Magnum mandel strut... Men den har ju GB slutat med :(

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Måste man välja en? Finns ju så mycket gott...

29. Tycker du om kinamat?

Ja =)

30. Tycker du om kaffe?

Går det att överleva utan???

31. Vad dricker du till frukost?

Mjölk eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida?

Just nu är det bebis som bestämmer vilken sida det blir.. När han slutar sparka så vet jag att han e nöjd o då får jag rätta mig efter det...

33. Kan du spela poker?

Klart jag kan, lätt sätt att tjäna lite extrapengar ;)

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja

35. Är du en beroendemänniska?

Ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej, tror inte det...

37. Vill du ha barn?

Absolut, väntar en liten om 10 dagar...

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och lite lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej, peppar peppar

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

RESOR!!!!

42. Äger du dyrbara smycken?

Min förlovningsring är nog det smycket som betyder mest i alla fall

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Ugly Betty, Desperate housewifes, Grey Anathomy mfl

44. Kan du rulla med tungan?

Nej


45. Kan du byta olja på bilen?

Klart jag kan, vem kan inte det?

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej *stolt*


47. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Typ ett helt sommarlov i tält som stod i trädgården hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0