Imorgon gäller det :)

Imorgon blir det igångsättning på Danderyd. Ska bli så himla skönt, känns som jag kan det här med att vara gravid nu så bebis får gärna komma. Läste dock på deras hemsida att det kan ta mellan 2-3 dygn o bli igångsatt! Men då har man börjat i alla fall...
Idag har vi storstädat här hemma så det kanske e lite fint när vi kommer hem. Gustav har utropat krig mot dammkornen så snart är allt skinande rent!
Jag ska alldeles strax göra en liten blåbärstårta för fam. Engstrand kommer snart och fikar :)

Ha det bra alla som läser för nu dröjjer det nog i alla fall några dagar innan nästa inlägg kommer...  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänker på dig imorgon när det är dax :) Ha det kanon!!!

2009-02-28 @ 20:05:01
Postat av: Linda

åh, så spännande.. äntligen slipper du vara valross!! själv har jag nu kommit till stadiet då jag börjar vara valross på riktigt.. :D

Lycka till imorgon och hoppas allt går bra!!

2009-02-28 @ 23:01:48
Postat av: emeli

tänker,tänker på dig o håller alla tummar jag kan komma åt! call me! PUSS!

2009-03-01 @ 13:43:55
Postat av: elin

<3333 :D

2009-03-01 @ 23:09:46
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till den lille killen !!

2009-03-02 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0