Skulle egentligen städa...

...men idag blev det istället långpromenad hem till Marjana o Bella och ikväll blir det middag hos Jamie och Rebecca.
När ska man hinna med o städa då? Typ aldrig.. Skönt värre.. orkar inte riktigt ta tag i en storstädning just idag. Gustav ska ju vara hemma hela veckan som kommer så vi hinner nog med att städa tids nog.
I veckan ska jag även försöka hinna handla lite löshår till min lillasyster o ta med till henne när vi åker dit på Lördag.
Ska försöka sno med mig lite kläder hem som hon lånat oxå, i alla fall de jag nu kan få på mig.. Men det e ju inte säkert att jag kan ha nått endaste plagg av de hon lånat :( Men men lillpysen är värd alla extrakilon :)

Lillkillen väger nu i alla fall över 4,5 kilo och är 55cm lång. Tror han har ett kilo i vikt i vardera kind, han börjar få riktiga pusskinder :)

Kommentarer
Postat av: ELIX

så snälla ni äär! :) hihi <3

2009-04-05 @ 20:53:23
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0