Vågen slår hela tiden nya rekord..

" Jag är gravid, jag äter för två!" Hur många gånger har man inte hört gravida säga det? Men det stämmer ju inte, du behöver ju bara äta lite extra o lite bättre när du är gravid. Sen så kan man ju bara inte rå för hur grymt sugen man blir på saker ibland... aghhh choklad o saltlaktits *mmmmm* Kan verkligen inte vara utan det... Och nu börjar det ju synas på vågen också, nya rekord varje dag. I morse stod vågen på 58,5 KG!!! Alltså är jag snart uppe i 60 (!!!) KG! Helt otroligt... Gustav tycker att vi ska "sikta" på 75 Kg hahaha Får välla se var det hela landar, det är ju inte lättare att motionera nu när man är sjuk direkt så nu lär väl vikten skena iväg...

Igår låg bebisen och tryckte ut huvudet i sidan, man kände huvudformen tydligt.. Han börjar bli stor lillkillen 22 veckor gammal :)

Nu ska jag hämta min nässpray o bädda ner mig i soffan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0