Politik!

Måste bara skriva av mig!

Jag avskyr Miljöpartiet! Speciellt Maria Wetterstrand. Finns det någon som är så korkad som hon är? Sitter just nu och kollar på en debatt på Svt och inte ett vettigt ord kommer från hennes mun. Hon är ju pinsam! Byt ut henne...

Och Lars Ohly i frågan om föräldradagarna, e han helt dum i huvudet: tvinga föräldrar att dela på föräldraledigheten... Det är han och Stalin som tycker att staten ska styra eller? Helt okej att tycka att det är lite snedvridet att mamman oftast tar ut mest av föräldraledigheten, men att tvinga föräldrar att göra si eller så är väl ändå inte rätt? Det är väl ändå upp till föräldrarna att bestämma vad som passar deras familj bäst? Man måste ju tänka ekonomiskt också, det är ju tyvärr inte bara att tänka på hur man skulle vilja dela... Gå ut och prata med familjer och blivande föräldrar, jag tror att rätt så många är nöjda med systemet som det är idag, med jämställdshetsbonusar och 60 dagar som är vikta åt vardera förälder...

Ska nog försöka ge mig in i politiken och försöka förändra allt till det bättre. Sverige skulle bli så bra om jag fick styra... Hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det kommer den bli :D vad ska du ha för bilder då?

2008-10-13 @ 19:45:34
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0