Måndag åter igen...

Veckorna går fort nu... Idag har jag i alla fall hunnit kollat över mina kunder och de kundlistor mina kollegor ska få och mailat iväg det. Känns skönt att göra sånt som andra väntar på att man ska göra så fort som möjligt, nu e det bara lite mer sånt tjafs sen e det 200% fokus på att sälja! Måste vara klar till v45 fredag, det finns inget annat!

Hoppas att Linda fick ledigt så hon kan komma i helgen. Ska försöka hitta telefonen (den försvinner mystiskt ibland, tror att det är hustomten som lånar den för att ringa tomtefar ibland) och ringa henne o höra hur det blir...

Om inte Linda kommer blir det nog Kalmar och Björkviks visit till helgen. Mor jobbar ju hela helgen efter så då e det inge roligt att komma o störa.




Mina söta systrar... (bilden är snodd från elixerixon.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: elin

hihi gört ;) det är seb som har gjort den!

2008-10-27 @ 21:36:14
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0