En till sån här sak som jag snott från syster yster (fast med mina svar...)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
 Ja med Topz..
Titta på dig själv i spegeln:  Ja, och det ser ut som jag gått upp tio kilo för varje gång jag tittar :)
Gnälla: Ja, hur ska jag annars få gustav att tycka synd om mig?
Skrika: Ja, hur ska Gustav annars förstå när han gör fel? ;)
Sova: Ja, så mycket jag bara kan... Måste passa på nu innan bebis kommer, har hört att det blir inte så mycket utav den varan när bebisar kommer..
Ha ångest:  Nej
Skada dig själv med flit: Nej, varför skulle jag göra det? Det låter dumt!
Ta mediciner du inte borde ta: Ja, kanske missbrukar lite nässpray nån gång då och då... Men jag skyller på att det är ärftligt
Vilja dö: Nej!!
Drömma mardrömmar:  Ja hemska sådana :(
Drömma sexdrömmar: Det händer ;)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Ja ibland måste man ju låtsas vara liiite snäll ;)
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej, och nu har jag sett till så att de inte får mer skattepengar av mig också :)
Gå i skolan: Nej, och längtar inte tillbaka!
Röka:  Nej
Ha sex: Klart jag har :)
Ljuga: Det händer :P
Hata folk:  Ja, fast nej inte hata.. tycka mindre bra om är rätt ord :)
Lita på folk: Beror på vem...



HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Någon gång kanske
Brutit några ben: Nej
Några piercings: "Bara hål i öronen, allt annat är white trash."  (citat från syster)
Egen dator: Jao
Bra självförtroende: Ja! Vad tror ni? Gått upp 8 kilo på 22 veckor.. Gott självförtroende? Nej inte direkt! Hahaha
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaaaaa, det e klart jag sagt :D
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja, massa med saker från mina systrar, men de har inte märkt det ännu... *haha*
Lämnat landet: Bara för semester
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Nej


HUR:

Går du: Rakt fram. Annars heter det väl backa? O backar man när man har min storlek så piper man *haha*
Svarar du i telefonen: Svarar inte, prata in ett meddelande så kanske jag ringer upp :P
Fördriver du tiden: Alltför ofta med sånt här ;)
Mycket pengar har du: Så att det räcker, men vill ju självklart ha mer :)
Tjänar du pengar: Genom att sälja godis o snacks till butiker ;)
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskinen gör det åt mig och skulle diskmaskinen gå sönder skulle Gustav få diska :)
Ofta städar du: När det e stökigt...
Många stör du dig på: Väldigt många... men det ingår i jobbet *haha
Ofta träffar du din familj: För sällan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0