måndag..

Klockan är 18.09 och jag är precis klar med jobbet.. Det kommer bli mycket av den varan den här och nästa vecka. Måste säkerställa bonusen =) Den vill man ju inte missa...
Idag har det varit lite halvkaotiskt på vägarna, jag fattar inte hur korkade människor kan vara? Vem har missat att vi bor i ett land där det brukar snöa på vintern och att det då är bäst om man har något som kallas för vinterdäck på? Om man inte har råd med bra vinterdäck ska man fasiken inte vara ute och köra bil som en stoppkloss och vara en allmän trafikfara!

Nu ska jag försöka få Gustav att laga mat till mig, jag är jättehungrig! (man blir det av att vara arg på korkade människor en hel dag *hahaha*)

Kommentarer
Postat av: Emeli

Heeje :) Förstår att de e mycket som ska hinnas med, dock här med, o jag ska inte ens ha en bebis, inte ännu iaf. December kommer bli jobbig, kommer nästan jobba 24/7 alltså så inte mycket ledigt, sen e jag bara ledig julafton o juldagen men sen drar de igång iegn tyvärr, så vi får verkligen se till att ses när ni kommer till bvik, om jag inte kan komma ut så kanske ni kan komma in på julfika :) om vi inte hinner ses 23-24:e menar jag :) Drar igång med julstöket på söndag, men jag e bra sugen redan nu, hur går de för er? :) Var rädda om er. Ps, ny blogg: http://litesanglitedanslitenaket.blogspot.com/ ;) pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0