Jag e såå sjukt trött!

E så himla trött... Men var o tog blodprovet idag i alla fall, helt själv! *stolt* Var på Torsviks vårdcentral och det var världens trevligaste sjuksköterska som gjorde det.. Märkte knappt ens av det och ändå hann hon ta TRE rör med blod.

Hade totalt glömt bort att jag skulle lämna in bilen idag (de skulle fixa framlyktan) så när jag precis var på väg att åka hemifrån kom jag på det, snacka om tur... Men jag tycker synd om de som jobbade med bilen för jag har inte tvättat den o sen vi åkte till Kalmar i helgen ser den ut som man hällt lera över den...
Fick i alla fall världens (kanske till och med universums) fulaste lånebil:


Nu ska jag blunda fyra minuter i soffan innan jag ska sätta mig ner framför datorn o jobba lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0